قیمت سمعک BTE

قیمت سمعک BTE

10 ژوئن 2022

سمعک ها بر اساس شکل ظاهری به دو دسته ی کلی تقسیم می شوند. داخل گوشی و پشت گوشی. سمعک های پشت گوشی خود دارای ۲ نوع هستند: سمعک BTE ، سمعک RIC یا RITE. در این مقاله قصد داریم محدوده قیمت سمعک BTE را مورد بررسی قرار دهیم. اما در ابتدا بهتر است قدری درباره مزایا و معایب سمعک BTE بدانید.

مزایا و معایب سمعک BTE

از جمله ویژگی های مثبت سمعک BTE این است که در این سمعک ها به دلیل اندازه ی بزرگ خود سمعک، وسایل و اجزا نیز بزرگتر و کارا تر هستند. مثلا میکروفون بزرگ این نوع سمعک و با باتری بزرگتر آن که هر دو باعث کاربری بیشتر و بهتر و نیز عمر طولانی تر می شوند. از جمله دیگر ویژگی های مثبت است سمعک ها استفاده ساده و آسان از این مدل سمعک بوده که آن را علی الخصوص در میان کاربران سالمند سمعک محبوب ساخته است. البته استفاده از سمعک BTE دارای یکسری معایب نیز هست آن هم اینکه اندازه بزرگ این سمعک ها امروزه کمتر مورد پذیرش افراد قرار می گیرد و بسیاری از کاربران سمعک استفاده از سمعک های کوچک و سمعک های نامرئی را ترجیح می دهند. همچنین، به دلیل قرارگیری میکروفون سمعک BTE در خارج از گوش، امکان ایجاد نویز باد در این نوع سمعک بیشتر از سمعک های داخل گوشی وجود دارد.

حدود قیمت سمعک BTE

شکل ظاهری یک سمعک فقط یکی از عواملی است که در قیمت گذاری آن تاثیر خواهد داشت. در واقع قیمت سمعک پشت گوشی به عواملی همچون برند سمعک، تکنولوژی بکار رفته در آن، گارانتی و ضمانت نامه و .. بستگی دارد و نمیتوان سمعک ها را بر اساس شکل ظاهری آنها قیمت گذاری کرد. در واقع میتوان گفت شکل ظاهری یک سمعک تاثیر کمی در قیمت آن خواهد داشت. مثلا اگر یک سمعک BTE و یک سمعک داخل گوشی ITE با برند و ویژگی های صوتی یکسان داشته باشیم، تفاوت زیادی در قیمت سمعک ها وجود ندارد.

با در نظر گرفتن این تفاسیر با توجه به اینکه امروزه سمعک BTE در ۳ سطح دیجیتال، هوشمند و فراهوشمند ارائه می شود، میتوان محدوده قیمتی ۲ و نیم میلیون تومان تا بالای ۱۰ میلیون تومان (در رده های بسیار پیشرفته سمعک های فراهوشمند) برای سمعک BTE در نظر گرفت.

قیمت سمعک BTE مناسب برای چه کسانی است؟

بطور کلی، به دلیل اینکه سمعک BTE طیف وسیعی از انواع کم شنوایی را پوشش می دهد، می تواند برای تعداد زیادی از افراد مورد استفاده قرار گیرد اما اگر بطور خاص بخواهیم بگوییم که سمعک BTE به چه کسانی توصیه می شود باید گفت اکثریت کاربران سمعک های BTE کودکان و سالمندان هستند.

خرید انواع سمعک پشت گوشی از کلینیک ملاصدرا

مشاوران و کارشناسان مجرب کلینیک ارزیابی شنوایی و تجویز سمعک ملاصدرا همه روزه آماده ارائه مشاوره رایگان جهت دریافت و خرید انواع سمعک ها از جمله سمعک BTE می باشند. ارائه باتری مورد نیاز سمعک، مهلت تست سمعک، ارائه کارت گارانتی و خدمات پس از فروش از جمله مزایای خرید سمعک BTE از کلینیک ارزیابی شنوایی و تجویز سمعک ملاصدرا می باشد.

برای خرید انواع سمعک با ما در ارتباط باشید: تماس با ما

قیمت سمعک BTE پشت گوشی

قیمت سمعک BTE پشت گوشی

سوالات متداول درباره ی قیمت سمعک BTE

قیمت سمعک BTE (پشت گوشی) بهتر است یا سمعک داخل گوشی؟

هر کدام از مدل های سمعک یکسری مزایا و معایب خاص خود را دارند که هنگام خرید و در نظر گرفتن قیمت سمعک باید به آنها توجه کرد. در واقع چیزی تحت عنوان بهترین سمعک یا قوی ترین سمعک وجود ندارد بلکه هر فرد ابتدا باید به ویژگی های سیستم شنوایی خود توجه کرده و بعد با توجه به نیاز سیستم، سمعک مناسب خود را انتخاب کند و سمعکی که با بررسی و مشاوره مناسب انتخاب شود قطعا بهترین خواهد بود.

علت ایجاد فیدبک در سمعک پشت گوشی RIC یا RITE چیست؟

در سمعک پشت گوشی RIC یا RITE به دلیل قرارگیری رسیور سمعک در درون مجرای گوش و نزدیک بودن آن به پرده گوش، امکان ایجاد فیدبک وجود دارد که البته میزان این فیدبک را می توان با تنظیم صحیح سمعک تا حدی کاهش داد.

باتری مورد استفاده در سمعک BTE چیست؟

باتری مورد استفاده در سمعک های BTE با توجه به سایز سمعک ممکن است متفاوت باشد اما بطور کلی باتری سایز ۱۳ و ۳۱۲ می تواند در سمعک های BTE مورد استفاده قرار گیرد.

به اشتراک بگذارید

دسترسی به سایر پست ها

ساکشن گوش؛مزایا، عوراض و روند انجام آن

ساکشن گوش؛مزایا، عوراض و روند انجام آن

آیا ساکشن گوش با شستشوی گوش تفاوت دارد؟ اگر شما نیز به دنبال روش مناسب تمیز کردن گوش خود هستید، ...

26 مارس 2024
قیمت سمعک | راهنمای خرید سمعک

قیمت سمعک | راهنمای خرید سمعک

خرید سمعک با قیمت مناسب اگر قصد خرید سمعک با قیمت مناسب را دارید و میخواهید با بودجه مورد نظر ...

21 اکتبر 2023
کاشت حلزون شنوایی چه تاثیری دارد؟

کاشت حلزون شنوایی چه تاثیری دارد؟

مقدماتی در ارتباط با کاشت حلزون شنوایی افرادی که دچار کم شنوایی شدید هستند و به وسیله سمعک نیز ...

20 ژوئن 2023
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ageless Brain Supplement
1 ماه قبل

Hi Neat post There is a problem along with your website in internet explorer would test this IE still is the market chief and a good section of other folks will pass over your magnificent writing due to this problem

Gluco Relief reviews reddit
1 ماه قبل

I just like the helpful information you provide in your articles