نسل جدید زیمنس Xperience

نسل جدید زیمنس Xperience

10 فوریه 2023

سمعک Signia Xperience اولین پلتفرم سمعک که روی چیزی که مستقیماً در مقابل شما قرار دارد یا روی محیط عمومی شما هر دو هم زمان تمرکز میکند برای آگاهی بیشتر در این مورد با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

کم شنوایی یک مشکل رایج است که  زندگی میلیون ها نفر را تحت تاثیر قرار می دهد.

 شما در طول زندگی ثابت نیستید مدام در حال دویدن، گپ زدن با دوستان در یک مهمانی یا صرفاً در خانه استراحت می کنید، بهرحال همیشه یکجا ساکن نیستید ۹۰ درصد از فعالیت های شما شامل حرکت است و محیط اطراف شما دائماً تغییر می کند. و با حرکت، محیط آکوستیک شما تغییر می کند. به همین دلیل است که وقتی از محیط نسبتاً آرام خانه یا ماشین خود به مکانی شلوغ تر که از نظر صوتی چالش برانگیزتر است مانند یک منطقه خرید شلوغ حرکت می کنید، شنوایی می تواند در عرض چند ثانیه از آسان به تقریباً غیرممکن تبدیل شود.

آیا زیمنس و سیگنیا یکی هستند؟

بله در سال ۲۰۱۶، سیوانتوس، شرکتی که سمعک زیمنس را خریداری کرد، خط سمعک جدیدی به نام سیگنیا معرفی کرد. دستگاه های شنوایی که به تازگی از سیوانتوس ساخته شده اند با نام سیگنیا شناخته می شوند

برتری سمعک Xperience

برای پیوستن به همه گفتگوهای مهم زندگی، خواه شاد یا جدی، الهام بخش یا بی اهمیت، باید همیشه گفتار را درک کنیم. مشکل سمعک های موجود این است که آنها یا روی چیزی که مستقیماً در مقابل شما قرار دارد یا روی محیط عمومی شما تمرکز می کنند، و اغلب صداهای مهم را از دست می دهند.Signia Xperience اولین پلتفرم سمعک است که چنین مشکلی را ندارد. می تواند هر دو تمرکز را همزمان انجام دهد.علاوه بر این، پیگیری مکالمه در حین راه رفتن یا دویدن با دیگر سمعک ها دشوار است، زیرا سمعک های موجود فرض می کنند که کاربر سمعک در حرکت نیست.Signia Xperience به عنوان اولین پلتفرم سمعک در جهان، حرکت را در نظر می گیرد تا اینگونه بتوانید به راحتی مکالمات را در موقعیت های فعال(اکتیو) نیز دنبال کنید.اکنون می توانید هر چیزی را که برای شما مهم است بشنوید.

تمام صداهایی را بشنوید که شنیدن را لذت بخش می کند در هر موقعیتی، هر جا که می روی، به وضوح بشنوید، بخشی فعال در هر مکالمه باشید

ویژگی های سمعک Xperience

صدای عالی، تقویت درک گفتار،  دستیار دیجیتال(digital assistant) هوش مصنوعی،تشخیص خودکار وضعیت، پخش جریانی بلوتوث(Bluetooth stream). به عنوان مثال، در حین صرف غذا با دوستان، Signia Xperience باعث می‌شود که شرکت کنندگان مکالمه شما و موسیقی پس‌زمینه زنده رستوران کاملاً شفاف و هماهنگ به نظر برسد. و اگر یک گارسون از پشت نزدیک شود و از شما بپرسد که آیا همه چیز مطابق میل شماست، می توانید صدای پیشخدمت را به وضوح درک کنید در حالی که صدای سایر مهمانان رستوران به آرامی در پس زمینه باقی می ماند تا از سردرگمی و ناامیدی جلوگیری شود! اکنون می توانید شام بپزید و صدای عزیزان خود را در پشت سر خود بشنوید، حتی با تمام صداهای آشپزخانه که فضا را پر می کند، از مکالمه لذت ببرید.

می توانید با دوستان خود در پارک قدم بزنید و آنها را از هر جهت بشنوید و در عین حال از صدای آواز پرندگان روی درختان لذت ببرید. با Signia Xperience می‌توانید آزادانه حرکت کنید و آنچه را که در وضوح گفتاری و محیط صوتی فوق‌العاده مهم است را بشنوید.

قیمت سمعک Xperience

انتخاب نوع و تکنولوژی مناسب سمعک برای هر کاربر، کاملا وابسته به شرایط شنوایی، شرایط فیزیکی، سن، ویژگی های ارتباطی و اجتماعی زندگی کاربر است.هر چه تکنولوژی مورد استفاده در سمعک ها بالاتر باشد، قیمت آنها نیز بیشتر است.همانطور که در  مقالات قبلی نیز خواندید، انواع سمعک ها بر اساس تکنولوژی به چند دسته تقسیم می شوند: سمعک های آنالوگ، دیجیتال، هوشمند و فراهوشمند.لیست قیمت سمعک ها به همراه معرفی انواع سمعک های هر کدام از این سه دسته را در این قسمت می توانید مطالعه کنید.

سمعک Xperience

سمعک Xperience

کیفیت سمعک زیمنس

طبق مطالعات انجام شده بیش از ۹۰ درصد از افرادی که از آن استفاده می‌کنند، تجربه صدای طبیعی در حین راه رفتن و بطورکلی حرکت را گزارش داده اند. اولین سمعکی که در جهان با حسگرهای حرکت آکوستیک به شما این امکان را می دهند که هر جا که می روید به وضوح بشنوید و در هر مکالمه ای شرکت کنید. Signia Xperience یک تجربه شنیداری بسیار طبیعی ارائه می دهد که مطمئناً شما را متحیر خواهد کرد.

امکانات ویژه ی سمعک زیمنس

پشتیبانی شخصی(personal support)، در نوک انگشتان شما! شما میتوانید سمعک خود را با برنامه Signia که شامل Signia Assistant و TeleCare است با گوشی های هوشمند خود وصل کنید.  و با استفاده از هوش مصنوعی، دستیار سیگنیا هر زمان که نیاز به تنظیم تنظیمات داشته باشید، پشتیبانی فوری ارائه می دهد. و سمعک را مطابق میل شما تنظیم میکند. برنامه Signia مانند یک متخصص شنوایی در جیب شما عمل می کند، بنابراین می توانید در هر شرایطی راحت باشید. و تنظیمات خاص را کم یا زیاد کنید 

برای خرید سمعک های زیمنس از هر مدلی شما میتوانید از کارشناسان ما در کلینیک ملاصدرا کمک بخواهید! ما در کلینیک ملاصدرا با ارزیابی دقیق شنوایی امکان خرید وتنظیم هر مدل سمعکی را برای شما فراهیم میکنیم پس هم اکنون برای خرید سمعک مناسب خود با ما با شماره ی۸۸۰۵۳۷۸۳-۴ تماس حاصل فرمایید.

آیا تا اکنون شما از این نوع سمعک ها استفاده کرده اید؟ دراین باره تجربیات خویش را با ما به اشتراک بگذارید.

به اشتراک بگذارید

دسترسی به سایر پست ها

انواع روش های شستشوی گوش | مزایا و عوارض

انواع روش های شستشوی گوش | مزایا و عوارض

تجمع جرم گوش می‌تواند علائمی مانند اختلال در شنوایی، سرگیجه و حتی گوش درد ایجاد کند، بنابراین ...

9 آوریل 2024
شستشوی گوش با ساکشن+ مزایا و عوارض

شستشوی گوش با ساکشن+ مزایا و عوارض

آیا ساکشن گوش با شستشوی گوش تفاوت دارد؟ اگر شما نیز به دنبال روش مناسب تمیز کردن گوش خود هستید، ...

8 آوریل 2024
همه چیز درباره عفونت گوش و روش های درمان آن

همه چیز درباره عفونت گوش و روش های درمان آن

عفونت گوش که در دسته بیماری‌ها و مشکلات جسمانی خطرناک قرار می‌گیرد، می‌تواند خطرات بسیار زیادی ...

3 آوریل 2024
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback

[…] بیشتر بخوانید : علائم پارگی پرده گوش […]