با اتصال سمعک هایتان به گوشی آیفون ، بیشترین لذت را از موسیقی ببرید.

با اتصال سمعک هایتان به گوشی آیفون ، بیشترین لذت را از موسیقی ببرید.

21 آوریل 2020

یکی از مهم ترین برتری های گوشی آیفون نسبت به رقبای خود، سازگاری با سمعک ها است. من در این مقاله به طور ویژه درباره سازگاری گوشی آیفون با سمعک های کمپانی زیمنس صحبت خواهم کرد. بنابراین این مقاله را تا انتها مطالعه کنید تا درباره مزایای این مدل آگاه شوید. برنامه Apple Music برنامه ای است که در تمام مدل های گوشی آیفون قرار دارد. برای تجربه شنوایی بهتر، کاربران سمعک زیمنس، به شرطی که گوشی آیفون داشته باشند، می توانند موبایل خود را با سمعک های خود سازگار کنند.

سازگار کردن موبایل با سمعک به ۲ معنی است:

یک اینکه کاربران از طریق موبایل خود بدون دردسر می توانند صدای سمعک را کم و زیاد کنند یا برنامه آن را تغییر دهند و یا حتی زیر و بمی صدای سمعک را با موبایل خود تغییر دهند. دو اینکه کاربران می توانند صدای موبایل خود را بدون هیچ هدفون و یا سیمی از طریق سمعک بشنوند. یعنی می توانند صدای تماس های دریافتی خود را از طریق سمعک دریافت کنند یا از موسیقی لذت ببرند.

لذت بردن از موسیقی همواره یکی از اصلی ترین دغدغه های کاربران سمعک بوده است. به این معنی که گوش دادن به موسیقی به صورت انفرادی همواره از معضل های این افراد می باشد؛ زیرا کاربران سمعک اگر بخواهند از موسیقی لذت ببرند یا باید صدای موسیقی از طریق بلندگویی برایشان پخش شود یا اگر بخواهند از هندزفری استفاده کنند، باید با مشکلات بیشتری دست و پنجه نرم کنند. سمعک زیمنس به کمک فناوری به کار رفته در محصولات کمپانی اپل (گوشی های آیفون) این مشکل را برای کاربران سمعک کاملاً برطرف کرده است.

گوشی آیفون و سمعک

برقراری ارتباط بین سمعک زیمنس و گوشی آیفون

سمعک زیمنس با اتصال بلوتوثی به گوشی آیفون در واقع مانند یک هندزفری عمل می کند و به کاربر این امکان را می دهد که به راحتی و بدون اتصال هیچ سیمی بین این دو دستگاه حرکت کند، قدم بزند، ورزش کند و به فعالیت های روزمره خود ادامه دهد. نکته مهم و قابل توجه این است که برخلاف نسل قبلی سمعک ها و گوشی های موبایل نیاز به تهیه دستگاه جدیدی جهت برقراری ارتباط بین گوشی و سمعک نیست و یک جهش بزرگ در تکنولوژی سمعک ها محسوب می شود.

ارتباط بین گوشی آیفون و سمعک زیمنس

قبل از اینکه بخواهید از از طریق سمعک هایتان صدای موسیقی یا تماس های دریافتی گوشی خود را بشنوید، باید مطمئن شوید که ارتباط بین سمعک و گوشی کاملاً درست برقرار شده است. این ارتباط فرآیندی ساده است که خیلی سریع و ظرف چند دقیقه قابل انجام می باشد. ویدئوی زیر نحوه برقراری ارتباط بین گوشی آیفون و سمعک زیمنس را نشان می دهد.

 

 

قبل از هر کاری مطمئن شوید که بلوتوث گوشی خود را روشن کرده اید. سپس گوشی موبایل و سمعک های خود را نزدیک یکدیگر قرار دهید و مطمئن شوید که باتری سمعک هایتان کاملاً پر است. در این لحظه یکبار سمعک های خود را ریست (خاموش و روشن) کنید و وارد تنظیمات (Settings) گوشی موبایل خود شوید. در قسمت تنظیمات وارد قسمت “Accessibilities” شده و روی گزینه “Hearing Devices” کلیک کنید. در این قسمت تمامی تنظیمات مربوط به برقراری ارتباط بین گوشی موبایل با سمعک را خواهید دید. تنها کاری که باید انجام بدهید چند کلیک ساده است تا این ارتباط ایجاد شود و سمعک های شما آماده ی دریافت صدا شوند.

انتقال صدای موبایل به سمعک زیمنس

به محض اینکه ارتباط بین گوشی موبایل و سمعک هایتان برقرار شد می توانید وارد قسمت Apple Music شوید و موسیقی دلخواه خود را play کنید. هم چنین اگر از طریق اپلیکیشن دیگری موسیقی های خود را play می کنید یا حتی از طریق سایت های اینترنتی به موسیقی گوش می دهید، حالا می توانید به آسانی صدا را از طریق سمعک های خود دریافت کنید.

ارتباط بلوتوثی بین گوشی موبایل و سمعک

ارتباط بلوتوثی بین گوشی آیفون و سمعک هوشمند زیمنس

آیا سمعک زیمنس به گوشی هایی غیر از آیفون نیز متصل می شود؟

با استفاده از سمعک های وایرلس دیگر به آسانی می توانید حتی هنگام حرکت نیز از موسیقی پخش شده توسط گوشی موبایل خود لذت ببرید. اما نکته قابل توجه در رابطه با سمعک های وایرلس این است که این سمعک ها علاوه بر قابلیت اتصال مستقیم به گوشی آیفون، قابلیت اتصال به سایر گوشی های موبایل، مانند گوشی های اندروید را نیز دارند. تنها باید به این نکته توجه کرد که اگر سیستم عامل گوشی شما iOS نباشد، باید یک دستگاه جانبی به نام Streamline Mic تهیه کنید تا این دستگاه به عنوان رابط ارتباط بین گوشی و سمعک ها را برقرار کند.

به اشتراک بگذارید

دسترسی به سایر پست ها

مراحل تجویز سمعک؛ روند تجویز و تنظیم سمعک

مراحل تجویز سمعک؛ روند تجویز و تنظیم سمعک

کم‌شنوایی می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر کیفیت زندگی شما بگذارد. این اختلال می‌تواند در تعاملات ...

18 آوریل 2024
سمعک چیست؟ انواع و اجزای سمعک

سمعک چیست؟ انواع و اجزای سمعک

آیا کم‌شنوایی به‌ معنای خداحافظی همیشگی با اصوات دلنشین زندگی است؟ قطعاً خیر! در دنیای ...

11 آوریل 2024
انواع روش های شستشوی گوش | مزایا و عوارض

انواع روش های شستشوی گوش | مزایا و عوارض

تجمع جرم گوش می‌تواند علائمی مانند اختلال در شنوایی، سرگیجه و حتی گوش درد ایجاد کند، بنابراین ...

9 آوریل 2024
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Poznaj więcej
1 روز قبل

Outstanding feature