سمعک نامرئی | قیمت و خرید سمعک نامرئی IIC

سمعک نامرئی | قیمت و خرید سمعک نامرئی IIC

29 فوریه 2020

راهنمای خرید سمعک نامرئی

خرید سمعک نامرئی برای افرادی که میخواهند سمعک شان غیر قابل رویت باشد بهترین گزینه است. سمعک های نامرئی اندازه بسیار کوچکی دارند  ، در عمق  کانال گوش قرار میگیرند و از لحاظ ظاهری دید بسیار کمی دارند.  سمعک های نامرئی به دو دسته IIC (کاملا نامرئی) و CIC (تقریبا نامرئی) تقسیم میشوند که با داشتن میکروفون، میکروپروسسور، تقویت‌کننده و بلندگو، به خوبی صدای محیط را تفکیک کرده و باعث کاهش نویز باد میشوند.

خرید سمعک نامرئی به دلیل قرارگیری در کانال گوش، گزینه ی مناسب برای افرادی است که میخواهند با تلفن همراه صحبت کنند یا از کلاه و ماسک استفاده می کنند، در نظر داشته باشید خرید سمعک نامرئی دارای مزایای و معایب خاص خود است که در ادامه به آن میپردازیم. برند های مختلفی همچون زیمنس، اتیکن، فوناک، سمعک های نامرئی تولید میکنند که افراد میتوانند با توجه به وضعیت شنوایی و بودجه مد نظر، بهترین مدل سمعک نامرئی را انتخاب نمایند.

 

برای خرید سمعک با قیمت مناسب، تماس بگیرید

قیمت خرید سمعک

 

در گذشته استفاده از  سمعک نامرئی تنها  برای افرادی که مشکل شنوایی ملایم تا متوسط داشتند پیشنهاد میشد، اما در سالهای اخیر به دلیل پیشرفت در تکنولوژی افراد مبتلا به کاهش شنواییهای شدید نیز می توانند از سمعک های نامرئی استفاده کنند. این سمعک ها ابعاد بسیار کوچکی دارند و با توجه به شکل کانال گوش شخص ساخته میشوند بنابراین تنها متخصصین شنوایی شناس هستند که میتوانند امکان ساخت این سمعک ها را تایید کنند. پس در نظر داشته باشید که خرید سمعک نامرئی تنها پس از معاینه بالینی و انجام تست های شنوایی قابل انجام می باشد.

قیمت سمعک نامرئی

قیمت سمعک نامرئی با توجه به برند انتخابی و امکانات سمعک متفاوت است. پیشنهاد میشود پیش از خرید سمعک نامرئی با متخصصین شنوایی کلینیک ملاصدرا تماس گرفته و از مشاوره رایگان بهره مند شوید تا بتوانید بهترین سمعک نامرئی را مطابق با نیاز های شنوایی خود خریداری کنید.

برند سمعک اولین موردی است که هنگام خرید سمعک نامرئی می بایست به آن توجه کنید. برند های مختلفی از جمله زیمنس، سیگنیا، فوناک و استارکی، سمعک نامرئی تولید میکنند که هر کدام دارای ویژگی های خاص خود می باشند و با توجه به تکنولوژی بکار رفته در سمعک قیمت گذاری میشوند.

پیش از خرید سمعک نامرئی می بایست برنامه ریزی مالی داشته باشید زیرا قیمت سمعک نامرئی بسیار متفاوت است و هر برند دارای فناوری و امکانات منحصر به فرد می باشد. پس لازم است پیش از خرید سمعک نامرئی به مرکز شنوایی معتبر مراجعه نموده و پس از انجام معاینه و تست های تخصصی، بهترین مدل و برند سمعک نامرئی را مطابق با نیاز های شنوایی خود انتخاب کنید.

جهت خرید سمعک نامرئی با بیمه نیز می بایست پس از انتخاب و خرید سمعک، مدارک و فیش های مربوطه را از کلینیک شوایی معتبر دریافت نموده و سپس با مراجعه به بیمه بخشی از مبلغ پرداختی را دریافت کنید. لازم به ذکر است پرداختی بیمه برای خرید سمعک هر ۵ الی ۱۰ سال یکبار است و هر بیمه سقف تعیین شده ای برای بیماران در نظر میگیرد.

قیمت سمعک نامرئی

سمعک نامرئی با گارانتی

هنگام خرید سمعک نامرئی با قیمت مناسب می بایست به نکاتی دیگر از قبیل خدمات پس از فروش و گارانتی سمعک نیز توجه داشته باشید. این خدمات شامل جلسات تنظیم سمعک جهت عملکرد بهتر و همچنین تعمیرو سرویس دستگاه می باشد. هم اکنون میتوانید با متخصصین شنوایی کلینیک ملاصدرا تماس گرفته و از مشاوره رایگان خرید سمعک نامرئی بهره مند شوید.

پس از خرید سمعک نامرئی، جلسات تنظیم بسیار حائز اهمیت می باشد و به افراد در استفاده بهینه از سمعک و همچنین حفظ کیفیت صدا کمک میکند. لازم به ذکر است میزان جلسات مورد نیاز جهت تنظیم سمعک برای هر فرد کاملا متفاوت است و معمولا بین ۱ الی ۴ جلسه انجام میشود.

یکی از مشکلات رایج کاربران پس از خرید سمعک نامرئی، دور بودن محل سکونت شان به کلینیک می باشد که حضور در جلسات تنظیم را دشوار میکند. در همین راستا مرکز شنوایی ملاصدرا با بهره مندی  از جدیدترین تکنولوژی ها و دانش روز دنیا این مشکل را برطرف نموده است تا عزیزان با کمترین میزان حضور در کلینیک، سمعک نامرئی خود را خریداری و تنظیم نمایند.

خرید سمعک نامرئی

سمعک نامرئی IIC و CIC

سمعک های نامرئی ابعاد بسیار کوچکی دارند و برای افرادی که مشکلات شنوایی ملایم تا شدید  دارند مناسب می باشد و به دو دسته تقسیم میشود. سمعک های نامرئی IIC یا (کاملا نامرئی) در عمق مجرای داخلی گوش قرار میگیرند و برای ساخت آن می بایست گوش بیمار دارای طول و عمق مناسب باشد.

سمعک های نامرئی CIC یا (تقریبا نامرئی) پس از قرار گیری، با توجه به شکل فیزیکی و لاله گوش بیمار، کمی قابل رویت می باشند. خرید سمعک نامرئی تنها با مراجعه حضوری در کلینیک شنوایی معتبر امکان پذیر است و حتما می بایست آزمون های تخصصی و معاینه بالینی توسط متخصص شنوایی انجام شود.

لازم است بدانید برای افرادی که گوش جرم ساز دارند استفاده از سمعک نامرئی امکان پذیر نمی باشد و همچنین خرید سمعک نامرئی برای افراد کهنسال و کودکان نیز به دلیل کوچک بودن مجرای گوش یا نگهداری صحیح از سمعک پیشنهاد نمیشود.

مزایای سمعک نامرئی

یکی از مهم ترین مزیت های خرید سمعک نامرئی IIC در بحث زیبایی شناسی است، زیرا این سمعک ها غیر قابل رویت می باشند و همین موضوع باعث افزایش اعتماد به نفس برای شخص استفاده کننده از سمعک میشود. علاوه بر این، سمعک نامرئی به دلیل قرارگیری در مجرای داخلی و نزدیک بودن به پرده گوش، توانایی تولید و پردازش صدای با کیفیت را دارند که فاکتور مهمی هنگام خرید سمعک به شمار می رود.

سمعک نامرئی دارای مزایای دیگری نیز می باشد که میتوان به عدم ایجاد فیدبک و نویز کمتر ناشی از باد را اشاره کرد. سمعک های نامرئی معمولا دارای ریموت می باشند که توسط آن میتوان بسیاری از ویژگی های سمعک را کنترل کرد و همچنین با وجود اپلیکیشن های تلفن همراه مخصوص هر سمعک، امکان دسترسی کاربر و ادیولوژیست به تنظیمات سمعک به راحتی امکان پذیر می باشد و قابل شخصی سازی است.

جالب است بدانید برند زیمنس (سیگنیا) اخیرا یک تکنولوژی را وارد بازار کرده که صدایی بهتر از شنوایی هنجار به کاربر میدهد. این تکنولوژی حتی در سمعک های نامرئی این شرکت نیز وجود دارد که صدایی فوق العاده با کیفیت را ارائه میکند.

اصلی ترین محدودیت سمعک نامرئی این است که  افراد دارای کاهش شنوایی شدید تا عمیق نمی توانند از این سمعک استفاده کنند.  همچنین برای استفاده از سمعک نامرئی می بایست گوش بیمار دارای طول و عمق مناسب باشد.

 


 

درصورتیکه پیش ازخرید سمعک، نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید، میتوانید با کلیک بر روی لینک زیر و وارد کردن اطلاعات تماس خود در فرم مربوطه، از مشاوره رایگان متخصصین ما در کلینیک ملاصدرا بهره مند شوید. پس از ثبت درخواست، کارشناسان در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.

 


 

قیمت سمعک نامرئی

بهترین سمعک نامرئی

تقریبا تمام سمعک های نامرئی موجود در بازار از کیفیت ساخت خوبی برخوردار هستند و انتخاب بهترین سمعک نامرئی کار دشواری می باشد. افرادی که قصد خرید بهترین سمعک نامرئی را دارند میتوانند با مقایسه مدل های پیشرفته، از لحاظ قابلیت و قیمت، سمعک نامرئی مناسب خود را انتخاب نمایند. پیشنهاد میشود پیش از خرید سمعک نامرئی حتما به مرکز شنوایی معتبر مراجعه کرده و پس از انجام تست شنوایی و معاینه توسط اودیولوژیست، بهترین مدل و برند سمعک نامرئی را انتخاب نمایند.

انتخاب بهترین سمعک نامرئی به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به بررسی آن میپردازیم. قیمت سمعک نامرئی با توجه برند و مدل انتخابی متفاوت است. هر مدل سمعک دارای فناوری و امکانات خاص خود است که در قیمت گذاری سمعک تاثیرگذار می باشد.

سمعک نامرئی به دلیل قرار گیری در کانال داخلی گوش، از کیفیت صدای بالایی برخودار است. این امر باعث می‌شود که کاربران بتوانند صداها را به صورت واضح‌تری بشنوند و به راحتی با محیط اطرافشان ارتباط برقرار کنند. از دیگر مواردی که میتواند در انتخاب سمعک نامرئی به شما کمک کند، ابعاد و وزن محصول است که می بایست در نظر بگیرید.

سمعک نامرئی از طراحی کوچک و ظریفی برخوردار است و با قرارگیری در عمق کانال گوش، برای سایر افراد غیر قابل رویت می باشد و هیچکس متوجه استفاده شما از سمعک نخواهد شد. تنها محدودیت سمعک نامرئی عدم امکان استفاده برای افرادی است که مشکل شنوایی شدید تا عمیق دارند و یا کانال گوش آنها، عمق و طول مناسب برای ساخت سمعک نامرئی را ندارد.

در مجموع سمعک های نامرئی با بهره مندی از فناوری های پیشرفته، تمام نیاز های شنوایی افراد را از خفیف تا متوسط برطرف می نماید و با اتصال به تلفن همراه، امکان تنظیم از راه دور را برای کاربران و متخصص شنوایی فراهم میکند. پیشنهاد میکنیم پیش از خرید سمعک نامرئی با مرکز شنوایی ملاصدرا تماس گرفته و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید تا بهترین سمعک نامرئی را انتخاب نمایید.

خرید سمعک نامرئی

سمعک نامرئی هوشمند

سمعک های هوشمند با بهره مندی از سخت افزار قدرتمند، تفکیک صدای بسیار خوبی دارند و در محیط های شلوغ نیز به خوبی نویز های مزاحم را حذف میکنند. همچنین یکی از قابلیت های جذاب سمعک نامرئی هوشمند این است که امکان جهت یابی صدا را برای کاربر فراهم میکند که در مکان های پرسروصدا بسیار کاربردی می باشد.

سمعک های هوشمند دارای ریموت کنترل می باشند و همچنین با اتصال به تلفن همراه از طریق اپلیکیشن، امکان دسترسی و شخصی سازی تنظیمات سمعک را برای کاربر فراهم میکند. سمعک های هوشمند صدای بسیار شفاف و واضحی را برای افراد ایجاد میکنند و با توجه به قرار گیری در کانال داخلی گوش، هیچ شخصی متوجه استفاده شما از سمعک نمی شود.

یکی دیگر از نکات جالبی که در رابطه با سمعک نامرئی وجود دارد، حذف صدای باد است که امکان استفاده کاربر از سمعک را در پشت موتور یا طبیعت گردی فراهم میکند. برند های مختلفی سمعک نامرئی هوشمند ارائه کرده اند که از برترین آنها میتوان به زیمنس (سیگنیا) اشاره کرد. شایان ذکر است که سیگنیا برای اولین بار سمعک داخل گوشی شارژی را هم به بازار عرضه کرده که مورد مقبولیت بسیاری واقع شده است. با پیشرفت تکنولوژی هر روز شاهد محصولاتی جدید در راستای رفع مشکل شنوایی افراد هستیم و پیشنهاد میکنیم پیش از خرید سمعک نامرئی با ادیولوژیست مشورت کنید.

سمعک نامرئی ضد آب

سمعک نامرئی ضد آب در بازار موجود نمی باشد. در گذشته  تنها سمعک ضد آب Aquaris نام داشت و ساخت شرکت زیمنس بود. این سمعک پشت گوشی  با قرارگیری در محفظه کاملا ضد آب و درب پملپ شده از ورود هرگونه آب، گرد و غبار جلوگیری میکرد. سمعک پشت گوشی  ضد آب زیمنس کاملا ضد آب طراحی شده بودو هیچ درزی برای ورود آب به داخل قطعات سخت افزاری نداشت. سمعک های ضد تعریق و رطوبت در بازار زیادند اما هیچکدام ضد آب واقعی نیستند. تنها سمعک ضد آب واقعی سمعک آکواریس زیمنس بود که در حال حاضر به دلیل مشکلاتی که داشت تولید نمی گردد. سمعک یک کالای پزشکی است و پیشنهاد میشود قبل از خرید سمعک با مشاورین مرکز شنوایی ملاصدرا تماس گرفته تا با توجه به نیاز های خود، بهترین برند و مدل سمعک را انتخاب نمایید.

سمعک نامرئی

جمع بندی خرید سمعک نامرئی

معمولا افرادی که قصد خرید سمعک دارند ابتدا به مدل های نامرئی یا IIC علاقه نشان میدهند، زیرا سمعک نامرئی دارای وزن کم و ابعاد کوچکی است که با قرار گیری در عمق کانال گوش، برای سایر افراد غیر قابل رویت می باشد. همچنین سمعک نامرئی با بهره مندی از تکنولوژی های پیشرفته و سخت افزار قدرتمند، تفکیک صدای بسیار خوبی دارد و نویز محیط را حذف میکند.

سمعک نامرئی معمولا دارای ریموت کنترل می باشد که امکان تنظیم سمعک از راه دور را فراهم میکند. همچنین با امکاناتی مانند جهت یابی صدا تقریبا بیشتر  نیاز افرادی که مشکل شنوایی خفیف یا متوسط دارند به بهترین شکل برطرف می نماید. همانطور که قبلا هم ذکر شد تنها محدودیت سمعک نامرئی، عدم امکان استفاده برای برخی افراد است. انتخاب این مدل سمعک برای کودکان و کهنسالان به دلیل عدم توانایی نگهداری صحیح پیشنهاد نمیشود و همچنین افرادی که مشکل شنوایی شدید تا عمیق دارند نیز قادر به استفاده از سمعک نامرئی نیستند.

 

برای خرید سمعک با قیمت مناسب، تماس بگیرید

قیمت خرید سمعک

 

سوالات متداول درباره سمعک نامرئی

باتری مورد استفاده در سمعک چیست؟

باتری سمعک نامرئی، باتری سایز ۱۰ زرد رنگ می باشد و بطور متوسط هر ۵ روز یکبار باید تعویض شود.

آیا برای کودکان می توان از سمعک نامرئی استفاده کرد؟

بله اما این نکته رو باید مدنظر قرار داد که مجرای گوش در کودکان دائما در حال تغییر است و به همین دلیل پوستۀ سمعک باید هرچند وقت یکبار تعویض شود که این کار صرفه اقتصادی ندارد. همچنین در کودکان بعلت بازیگوشی و حواس پرتی، سمعک ممکن است گم شود.

آیا سمعک نامرئی کاملا غیرقابل مشاهده توسط دیگران هستند؟

بطور کلی سمعک های نامرئی را به گونه ای می‌سازند که هنگام قرار گیری در مجرای گوش قابل مشاهده نباشند اما پاسخ این سوال به میزان زیادی به آناتومی و شکل لاله و مجرای گوش بستگی دارد.

سمعک نامرئی برای چه میزان از آفت کم شنوایی مناسب اند؟

بطور کلی سمعک های نامرئی IIC برای افت های شنوایی ملایم تا متوسط مناسب هستند.

خرید سمعک نامرئی IIC بهتر است یا سمعک پشت گوشی؟

در انتخاب سمعک چیزی تحت عنوان بهترین سمعک یا بدترین سمعک وجود ندارد بلکه تمام اینها در با توجه به وضعیت سیستم شنوایی فرد و نیز انتخاب های وی متفاوت خواهند بود درواقع ممکن است خرید سمعک نامرئی برای برخی از کاربران بهترین انتخاب و برای برخی دیگر انتخاب مناسبی نباشد بنابراین باید با اخذ مشاوره از کارشناسان مجرب و انجام آزمایشات شنوایی انتخابی آگاهانه و مناسب داشته باشیم.

آیا سمعک های نامرئی میتوانند ضد آب هم باشند؟

بله، اگر کاربر سمعک تمایل داشته باشد که سمعکش ضد آب باشد، معمولا برای وی از سمعک نامرئی استفاده می شود که پوشش خارجی و نیز پوشش قطعات آن از جنس نانو بوده و سمعک تبدیل به سمعک ضدآب خواهد شد.

آیا سمعک نامرئی به قدری قدرتمند هست که باعث جبران کم شنوایی شود؟

در ابتدای مقاله اشاره کردیم که سمعک نامرئی IIC توانایی پوشش کم شنوایی های ملایم تا متوسط را دارد و این سطح از کم شنوایی را به خوبی جبران خواهد کرد اما قطعا سمعک نامرئی  قدرت جبران کم شنوایی های عمیق و شدید را نخواهد داشت و کاربرانی که این سطح از کم شنوایی را دارند بهتر است از انواع دیگری از سمعک استفاده کنند.

به اشتراک بگذارید

دسترسی به سایر پست ها

قیمت سمعک | راهنمای خرید سمعک

قیمت سمعک | راهنمای خرید سمعک

خرید سمعک با قیمت مناسب اگر قصد خرید سمعک با قیمت مناسب را دارید و میخواهید با بودجه مورد نظر ...

21 اکتبر 2023
کاشت حلزون شنوایی چه تاثیری دارد؟

کاشت حلزون شنوایی چه تاثیری دارد؟

مقدماتی در ارتباط با کاشت حلزون شنوایی افرادی که دچار کم شنوایی شدید هستند و به وسیله سمعک نیز ...

20 ژوئن 2023
انواع سردرد و ۵ راهکار اساسی برای درمان آن

انواع سردرد و ۵ راهکار اساسی برای درمان آن

سردرد خود را شناسایی کنید بدانید از کدام نوع است و چه راهکارهایی برای درمان آن وجود دارد. سردرد ...

17 ژوئن 2023
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
LiadaTott
1 ماه قبل

BUT it took 30 60 minutes to really work and that was the one that made her like a cheech and chong character all dazed out and not able to function buy fincar 5mg cheap